2015年12月15日 星期二

港女本色-發爛渣(1)

我終於領教到港女的好野, 其實這是一個循環, 我不會介意, 但會替妳紀錄。

話說, 網上的價錢錯了, 發了電郵兩日都無回覆, 今朝就打電話給她代她回覆。

點知...我都未講完, 佢就話我講得慢, 又話我講到EE RR...咁我同佢講, 其實已經SEND 左EMAIL 架啦, 不如你覆啦, 頂佢個"計", 話無時間覆。

最後, 咁我循例都EMAIL 話番佢知打過比佢但唔得覆回應, 叫佢盡快回覆, 我們可以盡早送上(全部都係用WOULD, PLEASE 呢D 字), 點知, 佢竟然係咁話我RUDE, UNPROFESSIONAL, BLAH BLAH BLAH...又話公司係唔應該用無來電顯示 (其實佢知唔知都重有好多公司唔用有來電架呢?)...無來電就=UNPROFESSIONAL 。

重要話咩CS 冇CALLER DISPLAY 唔PRO, 我好想講, 你有冇常識架? 有CALLER DISPLAY 唔代表係PROFESSIONAL....唔代表一定係騙案!

我今日終於領教左一個750蚊同28蚊的港女........

沒有留言:

張貼留言