2016年9月16日 星期五

一個人旅行?!

都唔知幾耐無一條友仔去旅行了, 對上嗰次已經係澳洲, 10 年前...中間有去過但跟團, 嗰種感覺係好唔同既, 因為包晒野, 又唔使用腦嘛。

其實公司有個OFFER 係可以唔坐BUSINESS, 帶另一半一齊去就齊齊坐ECON, 我個另一半就係咁"屎忽花"一陣又話好, 一陣又話我無PLAN...結果佢話唔去。唔知係咪做到某D 位的人就係咁架呢? (承上一篇BLOG)

大家有冇試過卜AIRBNB? 我本來都唔擔心, 點知, 我個老表講左D 好驚人的事之後, 但我又卜晒, 而且英國D 野真係貴到無朋友, 我估唔到一晚可以係1000港幣!!!重要係得2-3星咋喎...最衰比人點話"比得BUSINESS 你, 去耐D"....又豬喎, 唔記得去SCOTLAND坐FLIGHT 應該比火車平, 又比同事X 老點話唔好去咁遠, 其實我想去"香港仔"架...結果, 可能要等下次, 但下次又唔知有冇得RENEW。

ANYWAY, 希望事事順利。

沒有留言:

張貼留言