2016年10月13日 星期四

好好計劃行程

新工作讓我可以週圍去, 不過, 上次去完英國之後, 我一D 都唔享受, 可能比大嬸"LUN 化"左成兩個月, 加上太耐無去長途TRIP, 真係去完番黎病左=__=。

新工作黎緊會去西班牙(2月尾), 美國阿特蘭大(4月), 中國上海(6月), 如果續約, 美國SAN FRAN(9月), 及英國AGAIN (9月)。一年就咁就已經遊暈全世界了。

黎緊西班牙, 妹妹會跟我去, 因為公司有個不錯的福利, 所謂福利其實是把我的"BUSINESS CLASS" CUT 做兩張ECON, 不過西班牙好在冇DIRECT FLIGHT, 所以咁CUT 都無咁辛苦, 今次唸下坐乜先, 可能坐下EMIRATE :)

 黎緊所有TRIP 我都唔會再同大嬸一齊, 一個英國已經看盡她的真人。

沒有留言:

張貼留言