2016年3月18日 星期五

中山有機團

好多人總係覺得大陸無好野, 我竟然重可以做一個大陸有機團? 今次重要LUNG 住兩個老爺(不是我家的老人喎), 唉...一路去一路比我個老公丙。因為...惡夢才開始 - 自稱在中山工作, 但連坐公車都唔識的...物體, 路都睇錯...行到慢過隻龜, 重要斟茶第水, 呢D 咪港女(婦) 囉。

講番D 開心野先, 今次去係住埋, 而且幾乎一日三餐都有機菜, 最愛豆腐! 香豆味又有燒濃的味.....

好多人話, 大陸有機? 你信? 加上最近選擇月刊出左兩間大品牌。

中山這一間是一個澳門朋友介紹, 我來過兩次, 今次更加了解, 加上, 佢行的是PERMACULTURE(樸門), 所以根本不太用肥。所以你去田是嗅不到"香味", 同上次去日本一樣。

這次再跟超媽(會姐的媽)談, 就知道她不喜歡食外面的---豬沒味, 雞無彈性也沒味。人家的豬6個月就可以食, 我家的要15 個月才可以食....而且我們自己腊, 可以食足一年, 唯一是要洗好多次。

我呢個朋友死都要食鴿子, 超哥忠告外面你最好不要吃....因為好多不知名的放了下去餵鴿子。

如果你問我....我有錢我一定投資大陸有機農業及教育, 因為有以下比較

1) 地方價格
香港一年的農地15000呎左右要2-3万元一年
中山一年的農地幾十畂左右只要幾千, 如果簽十年才幾万元。

2) 人工
香港無人材, 無技術, 一係用機械, 一係請外勞(包食包住包簽証, 起碼過万), 貴過大陸多多聲。
內地自己的人已經懂, 機械比香港便宜, 而最低工資都係3000元以下...點比??

3) 肥料
香港乜都要入人, 除左野草....堆到幾多肥? 咪要買大陸肥囉
內地有得養雞牛羊豬....D 屎都堆到死....

4) 運輸
香港乜都貴, 重話宅配? 真係蝕住做, 30蚊1KG 左右。
內地地大, 宒配等閒事啦....又平, 8 蚊一斤,

所以.....點解香港有機菜咁貴? 點解沙X那....咁貴? 咪運輸囉!

今次去真係大開眼界, 又有栗子, 又有紅皮蕉, 又有旦, 又有手打麵,  最衰去遲了....

而澳門有一位朋友想運過去澳門賣....但一次要100公斤, 阿姐, 你講話自用都冇人信啦, 簡直笑死我, 香港我都係偷偷運來啊。

下次我不會跟婆媽的"阿太"去的, 她帶了我很多麻煩。

沒有留言:

張貼留言