2016年3月18日 星期五

有機無機? 良心同無良心?

到底有機定無機?

我一向都支持有機, 但無唸過......大品牌的有機會是這樣。不過點講, 有機咪買牌, 無錢可能賣良心?

最近有人問...到底有機定無機?

我會反問, 你怕我嗎?

有好多喺香港好出名, 特別係因為某D 野掘起之後, 出名代表咩? 有興趣可以去有機資源中心查, 有D 人D 地咁少但可以日日有有機菜賣....有D 好出名幫小農, 因為出名, 原來都是婆仔加肥仔水的菜, 所以客人不問。

所以你問我做咩咁貴? 你可以再食肥仔激素, 因為呢個價錢同平時大陸菜那有分別?

我其實想講好耐架啦, 不過沉著氣唔講, 但...我又不喜歡人問, 你有冇証...

我寫咁多卜, 食咁多野, 做咁多自己野, 要証黎做咩?

BYEBYE!

沒有留言:

張貼留言