2017年3月29日 星期三

妙答

明明唸住可以去巴塞隆納, 英國, 美國, 到最後乜都無, 但最近知道大嬸嬸(上次位港女大嬸)要去英國...

最近英國有恐擊, 結果....佢又話怕呢怕路, 明明唸住去法國, 又話唔去, 我有個同事都好熟歐洲, 佢就喺度問佢啦, 其間都有問我


大嬸嬸: 如果比你選擇, 你去PARIS 定FRANKFURT?
我: 我兩度都唔想去喎
大嬸嬸: 咁都話比你選囉
我: 都話我唔會選

佢就係咁, 講同一樣野, 講十次佢都係一次都GET 唔到。佢今日就同男同事講

大嬸嬸: 呢間酒店近唔近火車站?
男: 算近, 但都要再搭車
大嬸嬸: (CHECK 左就覺得) 好遠喎
男: 你咪打的囉, 如果酒店係近火車站都無咩野好玩
大嬸嬸: 咁去邊好呢...(但其實佢8/4 就走) ?  最緊要係安全, (.....省下好多癈話)
男: HOLLAND 又食大麻, BRUSELE 又成日示威, 咁你唔使去架啦喎, 咁你留番喺LONDON
大嬸嬸: LONDON D 野好貴, 上次咪去過
男: 咁你去下面
大嬸嬸: 咩下面?
男: 向下走, 不過冇咩睇...LONDON 都好多野行架

大嬸嬸==> 想點啊? 又要安全又要平, 又要有野睇又要近....



沒有留言:

張貼留言