2017年7月3日 星期一

上海工幹加遊樂

出左8 日上海差終回來!!!!

由出發當日已經黑過墨豆, 因為撞正習大大到港, D 機由星期五晚DELAY 到星期日....我在機場呆等6 個鐘, 本來只需2.5小時, 由早上9點到晚上7:30 才到上海, 我唸...呢個時候, 我已到澳洲, 你話對嗎? 我不算最可憐的人, 有同事上了機, 但不能出發, 要在機上呆坐5-6小時, 同坐牢無分別....

到步之後....我竟然上了一個黑的-__- 問他是否白牌又扮豬食老虎, 其實每次上大陸都係我老公陪我, 又或者有人接, 今次....我就遇上大賊!!! 由機場到酒店開價300!!! 係重貴過我由香港機場返屋企, 期間我都有少少HESITATION, WHATSAPP 問人但無人回應! 我見佢有晒NAME TAG, 以為係"慳野" --AIRPORT TAXI -- XXXX, 加上佢話要排好耐, 就被騙上車...但豬只會做一次, 不會有第二次的。

去了八天, 其實最滿意是吃了一家米星星的素菜, 我基本上天天都食得好好, 但上海的消費的确好貴.........貴得我不能夠相信那些人到底如何過活呢?

我都有去外灘, 南京路, 但天氣不太好, 一係就下雨攪到無得遊黃埔江, 一係就太熱....簡直玩死...

另外, 今次一去, 我就覺得香港真係....好落後, 好保守, 除左PAYMENT 之後, 人地全部以用手機, 咁係因為大陸太多假銀紙, 呢個可以理解, 但係佢地的發展, 香港...真係有排都不會追到, 如果我地再不停無智慧地去反對。

佢地食野點菜, 會用IPAD, 係無PAPER MENU, 而且是由基本上待應只是來助你DOUBLE CONFIRM...我....就好似大鄉里出城咁, 完全唔識用...

@上海IFC

另外, 上海對養生健康比香港人更重視....處處都有果汁, 但是不加冰的, 而且在上海的素食店比香港多好多, 但價錢.....簡直.....直迫香港甚至貴過香港!
不加冰的SMOOTHIE

呢一餐要380....RMB, 午餐....晚餐要580/780


CREATIVE, 香港...真的拍馬都追不上, 雖說這早在日本已經有, 但上海比香港抄的更快
可以HOLD 住冷或熱飲, 又TRENDY


沒有留言:

張貼留言