2017年11月6日 星期一

窮遊瑞, 半富遊英, 閃遊德 (瑞德行程篇 - DAY 1)

終於回來了! JETLAG 都完了。

剛UPLOAD 了行程讓大家參考...

我們最後係用左4-DAY PASS 嗰個行程, 並改了一點點。但呢個行程重點係不搬太多酒店, 只住兩間, 因為記住"歐洲好多火車都無LIFT", 雖說去到瑞士已經好好多, 火車有斜路, 如果得几條女去, 我就唔建議, 因為歐洲人無英國人咁有风度。😂😂😂

由於因為我由英國去瑞士, 妹妹在瑞士等我....喺度已經浪費左大半。😠😠 因為由HEATHROW 去ZURICH(倒轉都係), 記住, 起碼DELAY 你一小時, 所以我強烈建議, 如果你要由英國出發, 唔似我地因"公事" 阻住私事, 就不要在HEATHROW 出發, 去細機場可能好好多!!

如果不DELAY, 應該可以在LUZERN 走得好少少。

LUZERN 做開始或終結是不錯的選擇, 因為去GRINDLEWALD, INTERLAKEN, 等等地方都只要2小時, 而去AIRPORT 只係1小時多D, 個人黎講我會再以LUZERN 作集中地...而放棄ZURICH。

到步後無先去ZURICH, 除非有需要/要買野同多餘錢, 否則, 個人認為ZURICH 行一會就夠。

所以到步後, 我們只去了Spreuerbruecke斯普洛耶橋及Gletschergarten冰河遺址公園。

重點:
1) 如果你在ZURICH 唸住直去LUZERN 已經買PASS, 我有一個小TIPS, 雖說我不知道是否每個LUZERN酒店都有呢個服務, 但可以考慮先買單程半車車票, 不要買TRAIN+BUS DAILY,  因為CHECK IN 後, 我們的B&B 送了一張DAILY TICKET 給我們(直到CHECK OUT), 如果時間同金錢許可, 可留多D 時間在LUZERN, 也可以買PASS 放在後几天用。:) 咁當然如果你大把錢, 就不用慳呢D :)

2) 由於我們時間緊迫, 正常有SWISS PASS 先可以入Gletschergarten冰河遺址公園, 我地都有買, 但係因為我地買係第二日, 而入場時已經就快關門, 好好彩, 佢比我地入去, 但呢個公園其實....30分鐘就行完, 哈哈哈...

3) 不一定在網上買SWISS PASS, 一來經代購公司買未必有PASSPORT NO, 每次CHECK TICKET 都要拿PASSPORT 係要SHOW, 十分極之不方便, 即便瑞士好似好安全, 但始終係歐洲!

4) 瑞士無平野, 所以如果你地不住酒店, 又可以煮食, 咁煮係可以慳的選擇, 因為一個QUARTER 的PIZZA 都要70-80HKD.....(HK PAISONA PIZZA SIZE)

5) 我發現OPEN JAW 的價錢, 可能不給由歐洲去來回咁抵, 所以如果有親友在歐英住, 可以放下行李, 咁應該會平好多(無行李, 由LON 去ZURICH, 英航, 來回60-70 POUND)


沒有留言:

張貼留言