2017年11月25日 星期六

窮遊瑞, 半富遊英, 閃遊德 (瑞德行程篇 - DAY 2)

天公造美, 本來去前一星期都下雨, 去前再CHECK 都有下雨但係係走的時間....非常好彩, 無下雨。今天的行程好趕, 係因為我們要去INTERLAKEN, 由LUZERN 出發要兩小時多, 但有EXPRESS, 已經叫最快。

有一點我必須提出, 由LUZERN 出發的車, 99.99% 都好準時, 但ZURICH 呢D 大站大城市因為大, 所以好多時都"遲" 几分鐘先開車...

重有, 好多指示都一D 都唔清楚, 就算我睇左D 卜去到都重係要盲摸摸...所以行程都只能夠作參考, 無一個好行程。

Interlaken → Harder Kulm → Interlaken → Wegen → Lauterbrunnen → Trummelbachfalle特呂默爾河瀑布 → Luzern

去到INTERLAKEN, 其實時間尚早, INFORMATION 都未開, 只有賣車票的開了, 但我根據...有限的網上資料(又或者我做得不足夠, 根本不知道由那裡行起, 所以都開始有D 亂行)。

由火車站出發看看风景, 原本係無PLAN 去HARDER KULM, 但在亂走亂行下, 由火車站的左邊過了YHA, 再過河及火車路, 見到有CABLE CAR 坐, 係去HARDER KULM, 其實係睇INTERLAKEN 的景, 重可以行山, 可以行1.5小時, 不過老老實實, 我去左瑞士, 已經行左超出我個人每日的1万步的份量3 倍...所以, 最後我無行, 只係在KULM 上短留, 睇下景食下外賣。




玩完就去WENGEN, 其實落左車要行15 分鐘先去到CABLE CAR 站, 但係都係嗰句啦, 完全無指示, 都係跟D 人行,最後才發現係可以坐CABLE CAR 上頂, 但時間關係, 無上到, D BLOG 好多都寫得唔清晰, 但我想講, 其實都几近, 由車站行去, 有條小街過去就係, 上去應該可以近距離看到珠峰。雖然我無去, 但都遠觀看到:)。而且行WENGEN 都看到不同的美景, 我個人已滿足。





之後, 好趕咁就去左 Lauterbrunnen → Trummelbachfalle特呂默爾河瀑布 , 但請記住, 好多BLOG 講去呢個FALL, 不過呢個FALL 係要比錢, 而且無人影左相, 即係話不值得去, 而途中有D 小FALL, 我個人覺得不一定要去呢個什麼瀑布, 因為坐嗰架免費車都要20-30分鐘, 重要成粒鍾先得一架車, 完全係浪費時候!!!!!所以不是所有BLOG 都寫得好清晰....坐車都晒左D 時間......可以的話, 我會留WENGEN 耐D去埋個頂。


沒有留言:

張貼留言