2018年11月1日 星期四

遠走高飛-快閃遊 (都柏林, 比利時, 荷蘭, 英國-北愛爾蘭) - Day 2

今朝一早就到机場, 不過呢DUBLIN DEPARTURE 安檢非常十分之慢, 如果你係坐超早机(7點前) 就最好預番多少少時間, 但冇計, 我BUDGET 有限, 所以我都係坐巴士。當然根據歐洲的航例45分鐘前CHECK IN 好晒行李就可以, 我好OUT, 可能之前去都係去落後地方又或者香港太好服務, 原來KOREAN 同呢度一樣都已經做SELF CHECK BAG 了, 很自動化。

今次我冇坐RYANAIR 係因為....佢地一個月前話罷工, 你知啦歐洲罷工都唔少野。最后係坐AER LINGUS 的。

終於到了比利時, 但係...外國人右邊的隊以為好快, 最后慢過晒D 歐洲人重等左個几鐘。-___-!!

其實今次我一丁友住APARTMENT, 很貴, 但冇計, 因為我唔可以就咁住HOSTEL, 480元左右一晚, 都要住。鬼叫冇人同我去咩...

其實BRUSSELS 冇咩好行, 如果唔係有人話荷蘭冇野玩3日2晚夠, 去完呢個TRIP, 我覺得荷蘭可以去多D, 不用去BELGIUM。:)

有人話BELGIUM D 野好好味, 睇你追求什麼了, 我不覺得有超水準的平價食店, 哈哈哈...而我個人, 對BELGIUM 係冇乜好感----舊, 污穢。只係喺我個TRIP  ADVISER 到多左一點。

我今次沒有什麼指定要去的, 因為佢地冇英文, 所以溝通上有些少困難之餘都冇乜心机。加上一落机就唔見錢....:( 唔係我比人打劫, 而係我明明在車站問左職員, 話RAIL PASS 可以出市區, 咁唸住慳2 歐, 結果, 寫好入唔到重要比多5 歐几。

重點: RAIL PASS 記左不可用來到机場。(要問起碼3 個人你先好決定任何事情)

由於有D DELAY, 不過半日, BRUSSEL 應該 可以KO, 我去晒要去的重點(小童尿尿, 教堂, PALACE)同食晒要食的東西了.......(一腳走天涯, 三万几步.....啫, 唔使坐巴士)











沒有留言:

張貼留言