2018年12月29日 星期六

遠走高飛-快閃遊 (都柏林, 比利時, 荷蘭, 英國-北愛爾蘭) - Day 3

上次寫完之後都冇時間再寫, 連BKK 都去左一次都重未寫餘下的7日, 成未...

好啦, 講下第二日的行程, 就係去BRUGGES (布魯日), 呢個地方都几值得去, 如果一丁友係晨型人, 半日都走完, 因為由BRUSSEL CENTRAL 去只要1小時, 而且由BRUGGES 去埋GENT 都只係30分鐘, 但都係嗰句, 呢度呢成鬼日TRAIN DELAY (去得多外國, 真係要講一句 - 還是覺得香港好)。

我八點几去到, 起初唔係好識睇佢地D 指示, 點知我等左一小時, 原來我估我MISS 左之餘佢地又DELAY 左....

呢度有很好小店, 而且呢乾淨, 比起BURSSEL, 感覺安全好多好多, 可能全部都係遊客吧!

有樣野要講既, 係BRUSSLE 地圖要比1歐買(荷蘭都係), 所以我今次係佛系旅遊, 隨心亂走。

咁BRUGGES 呢佢有一個MAP 係教晒你點行既, 基本上用腳都行半日左右, 要睇的同影都可以影晒, 除非你想坐艇, 我就冇坐啦...

食品方面, 好似佢係貴過BRUSSEL 少少, 以WAFFLE 做例子就係, 所以最後去左一間叫KAMA 的地方食野, 類似IKEA, 點知....唸住去個厠所啦喺嗰度, 食左野都要比錢!! 唯有去火車站先去啦, 唉....雖說話當比錢人洗厠所, 但20蚊一次非同小可。

之後呢, 我係冇去GENT, 去埋的話我唸BELGIUM 我會KO 了。

回到BRUSSEL, 有人話黎到BRUSSEL, 點都要食MUSSEL, 揾左好耐都見唔到10歐, 連BEER, 但黎左呢度7歐, 冇BEER(重好因為我不飲酒的)....吃飽回APARTMENT, 準備明天去荷蘭。

*基本上在歐洲, 安全理由我係絶少晚遊。





沒有留言:

張貼留言