2019年10月1日 星期二

帶爸媽自由行-曼谷 DAY3

今日行程都係很HEA, 主要係想去翟道翟, 行下SIAM 同去做按摩咁。

今朝所以不是很早出發, 但昨天在酒店見到有起碼兩架旅遊車出現, 早餐嗰種可怕, 昨天還好地地, 今朝的早餐連我老豆都冇心机食, 因為团友好似搶食咁, 拿拿拿, 我一講D 人就會話係強國人(陸客), 但事實上係台灣人, 有老有嫩, 都几討厭。

食完之后, 我地決定買張DAY PASS, 140B, 因為由我地呢度去翟道翟都几遠, 而且要去几個地方, 所以就買個DAY PASS。不過今日肚痛, 唔係好想行....

去翟道翟, 人又多, 同睇得唔食得, 行左一個鐘, 老豆要探厠所, 比左錢去翟道翟個唯一付費的厠所...之後就走人, 其實我同個妹都唔係好明, 做咩咁多人鐘意去呢度睇野, D 野有D 好殘似二手, 又唔係好乾淨。就當去過就算, 但沒有下一次, 哈哈。

昨天去左個貴價超市, 今日呢終於去左一個人人都愛的BIG C, 係SIAM 呢間先有得PACK 箱, 但我地冇乜買人人都買的東西, 因為零食真係唔多愛。最后我地坐車返去放下東西, 再去番盲人按摩...

呢個盲人按摩有兩間, 其中一間呢喺CBD (好COMMERCIAL BUILDING) , 但呢間冇DISCOUNT, 我地去左另一間近SILOM 的, 做緊999B 1小時AROMA OIL MASSAGE + 半小時頭頸/FOOT/THAI, 我覺得好好唯一係冷氣几乎凍死我地。

按完就去食野LU...去左Terminal 21, 但係呢....因為唔想去揾, 去左個MALL 食, 其實我都想去揾GA, 不過我老豆唔LIKE 揾得耐, 而且都好晏所以呢, 就去左呢間BAAN YING, 好似話係唔錯, 其實入到去好多香港人, 多數D 人都叫魚, 但左兩日都有同佢食泰國菜, HA, 好似好衰咁...同埋我地唔係慳, 因為我地早餐食得好飽, 所以好多時午餐就冇食...

呢度呢間野, 叫中價錢, 而好細份, 如果同PAUL 比, 我同妹妹都覺得PAUL 比較低食。


沒有留言:

張貼留言