2019年1月7日 星期一

帶爸媽自由行-曼谷 DAY2

雖說今次係佛系遊, 但都有做少少RESEARCH 既, 今日想去KHAO YAI, 但都要成2.5小時車, 咁我地都租左車去, 因為睇過KKDAY 都唔係好抵, 成500蚊港紙一位, 都咪話唔貴。(上次去清邁平好多....)

最后, 揾左呢間-- JingjingBKK 包車, 包車最多去四個點, 因為都几遠。抵, 佢唔算貴, 係要比訂1000B, 咁我兩星期前訂, 用PAYPAL 比錢, 癈事去找換店攪又要比手續費。10小時3800B。

早上的早餐還可以, 未到9 點出發。

去以下景點:

SUN FLOWER FIELD : 要比入場20B, 都OK, 無限時, 又靚, 連司机哥哥都影埋一份, 哈!
PB VALLEY: 由於冇人講比我知要BOOK TOUR 同LUNCH, 去到只係行左一陣, 食下小食....咁, 都OK, 但我不建議買酒, 因為她們的地上草是加了除草劑的(興趣病, 對於有机的鍾情)。
PALIO KHAO YAI : 呢個係好好的打卡地, 特別係未去過歐洲, 可以去呢度扼下人咁。
SUWAN FARM: 呢個點係KKDAY / KKOOK 介紹, TRIPADVISOR 都有, 但唔知點解就係去唔到, 最后回程了。

回程大大大大塞車, 司機冇加價, 所以我們比左50B TIPS。

黎到SIAM, 想揾食都唔難但價錢, 都几貴, 結果去左PAUL (我喺LONDON 食過DESSERT), 雖說貴, 但VALUE FOR MONEY, 絕對可以試。吃完就去左間貴超市睇, 走的時候, 好恐怖, 勁多人在地鉄。(我個人會喜歡清邁多D)


但如果可以, 下次想去KHAO YAI 的國家公園順便住一晚。


2 則留言:

  1. 我轉咗平台分享我生活點滴,去以下條link支持下我

    https://m.youtube.com/watch?v=7_I-RR9txZ4

    回覆刪除