2017年8月10日 星期四

勞工法同貝戈戈的獵頭公司

最近因為公司要轉HUNTER/PAYROLL 公司, 所以合約又要從新訂。

但原來很多香港人對香港的法例以及勞工法一D 都不熟, 如果各下係同一些無HR 在香港的公司打工又係AGENCY CONTRACT/CONSIGNMENT/SECONDMENT, 就要加倍小心。

這也算是我歷來最新的體會, 好多時我不好彩都不會被續約, 今次有真係好似好可喜, 但就中左伏, 唔係因為我有問題, 而係轉HUNTER/PAYROLL 公司。

在簽合約時真係要打醒12分精神, 如果你係已婚女士就更加要小心。因為在換獵頭公司正代表了你是在新公司工作, 通常做呢D 工好多都只按勞工法例, 而呢個所謂保障就只有是最差待遇的。

換不是問題, 問題要必須要提出---是連續合約(CONTINUOUS CONTRACT), 否則, 你所有年資就會從新計算, 就會有以下問題

1) 女士在新合約下40週內懷孕不會享有有新產假(4/5 的月薪)
2) 長期服務金, 在MPF 對沖未取消時, 因為年資問題不能帶, 你不會有之前公司的年資計算

至於MPF 能否帶年資, 就要看獵頭公司之間有沒有協力, 但在香港, 不會的, 如ROBERT WALTER, 呢間簡真係賤中之賤, 一路以來我以為星期六日都是有薪, 直到最後才知道是沒有...他們也不協助我TRANSFER ...MPF 還用LEGAL 來打發我。

不過沒有關係, 重點是新AGENT 已簽及落實會帶年資, 所以話香港的公司, 賤起上來, 真係無情講, 就算是誇國。

沒有留言:

張貼留言