2017年8月12日 星期六

窮遊瑞, 半富遊英, 閃遊德 (預備篇)

話說, 今次我真的夠時間做準備, 因為上次原本是唸住4月如果我能出去英TRAINING 就必去瑞但因為竟然不抽中, 唯有等TEAM BUILDING 呢次去...

為什麼要寫預備篇? 最近我發現在谷歌上很難找到是由香港人寫的有關瑞士卜, 大多數都是台灣, 國內, 而香港都係十隻有指有多, 加上其實今次是短遊 (6日, 扣埋前後, 賁得4 個FULL DAY), 而....其實我真係沒有大家咁期待在瑞士, 因為....瑞士的東西, 真係好貴, 所以我今次考慮把它由4 個FULL DAY 改3 個, 順便"閃閃遊德"。

今次同我上次出TRIP 不同, 上次係工幹完先去玩, 今次倒轉, 係因為今次要10月尾先去英國, 如果去完英國先去歐洲, 11月好早就天黑同勁凍, 真係成個人都好BLUE, 所以唯有早D...

而我不想KEEP 住搬酒店, 6D5N 只住2 個地方, 因為我去英國係做野,有其他東西要跟身, 所以不能成日係咁搬, 再者, 唔係跟团同自駕, 車上車落, 真係唔係咁多國家好似香港地鉄咁好, 有"LIFT", 要搬樓梯都几係野(根據我上次去SCOTLAND 的經驗.....我都係鍾意香港, 去完番黎分分鐘重要睇醫生。

我預備左3 個行程, 同多個OPTION, 係因為要給同行者(妹妹)有選擇, 不過我都大約知道我妹妹的喜好, 所以MT TITLIS 一早被OUT, (TITLIS 好高, 健行從網上看的相都有D 可怕, 加上香港D 所謂"羽絨"真係無咩用...就係咁才被OUT 的), 只有RIGI 同 Pilatus。

而行程有一個係去INTERLAKE, 一個就只在LURZEN 深度行, 要看你係想勁行山定如何...我個人唔係唸住行山团, 所以不會是LURZEN 深度行, 因為兩日都行山, 非常無聊。

真正行程要等我出發後再一一道來。

沒有留言:

張貼留言