2018年4月1日 星期日

窮遊瑞, 半富遊英, 閃遊德 (瑞德行程篇 - DAY 5)

閃遊德國, 話說呢個係我唯一去瑞士這民宿讚的好處, 因為去德國這個BOARDER 是非常方便, 只要1.5小時就到, 而且瑞士D 野真係貴到屎.....經過同妹妹討論, 我們放棄去BERN, 一黎不是PLAN 得好好, 二來想去多D 不同以及少D "港人"去的地方, 也是民宿主人力推的, 所以便走轉。

去了德瑞BOARDER....- KONSTANZ, 瑞士人最LIKE 的地方, 一到WEEKEND 就去呢度掃貨, 因為平起碼一半, 有時在想, 咁瑞士除了靠旅客, 還靠什麼來維持本地生產呢? 人工又貴但無乜本地浪費, 唸起佢一啖沙拉要70蚊HKD就真係覺得餓死!

去到KONSTANZ, 要買一張RETURN 的BUS TICKET 去一個島--INSEL MAINAU, 你問我呢我會提議春夏來, 因為花比較多會靚D, 但冬天就平囉....一出火車站右邊DD 就係巴士站, 上車買車票便可, 但好似半小時/1小時才一架車, 所以必須要較得好準, 特別係你想在德國SHOP一SHOPPING....因為....堅平, 買SWISS 的手信都低....LINDT 都平好多(但我發現呢個TRIP 最平係英國買)。基本上全車人都係去呢度的, 但真係無咩ASIAN 黎的....

呢個公園入場大人要19 歐, 巴士要8 歐(來回), 好啱小朋友因為D 玩意很過癃, 作為大人都被吸引(大小孩HAHAHA)




要玩可以玩一天, 不過因為我想去德國SHOPPING, 所以玩到中午2點就離開...回到城市看看有什麼東西買, 重點是德國只要買25歐東西已經退得...我地要買D D SKINCARE同CHOCOLATE, 19% 但都退得好多...好過死UK, 食水深(行政費都食左一半未計CURRENCY)。但有一樣野記住, 因為佢地講德文, 我地趕時間又唔識....所以比錢後記得同佢講TAX REFUND, 如果唔係冇嗰張單就不能退, 重要退CASH, 係退CASH!退CASH!退CASH! 在KOSTANZ 火車站旁有一間TAX RETURN 的, 很多人因為手續費少D, 要填FORM, 蓋印, 返去你買的店退CASH, 所以必須要睇清買什麼最好GROUP 一起買....夾好價。(呢D 真係要有點STRATEGY)

六點多就回到民宿, 由於好想吃飯, 又不想出去吃, 就叫主人煮, 不過一D 都不平啊, 18FR 一位。算吧還是要吃.....

沒有留言:

張貼留言