2018年4月1日 星期日

窮遊瑞, 半富遊英, 閃遊德 (瑞德行程篇 - DAY 7-15)

由於其實我去工作, 而上年呢我無机會去好多地方包括大笨鐘, 所以要補遊LONDON, 而我去的地方都不算太多人去的...但都有D 香港人去的。

但我有几樣野會推介, 特別要買野.....

1) CLARKS OUTLET

如果你要平, 就不要去WEMBLERY PARK, 因為呢個DESIGNER OUTLET 的東西不算平, 唯一是M&S 同LINDT 的東西看得上。如果要買就去呢兩間, 一定執到好野KILBURN 同ELEPHANT CASTLE。
https://www.clarksoutlet.co.uk/storelocator

2) 食野,我又無去到呢個BURGER & LOBSTER 吃, 但都有食, 我呢D 大郷里, 在澳洲同香港都不用自己吃鉗的, 黎到呢度吃有D 難度, 不用去BURGER & LOBSTER 都好吃...

但要平靚, 我提議去呢几間我都覺得好味,又不錯, 但有D 英文MENU 有時都被騙, 要GOOGLE

Bulfter Wharf - Chop House (Lobster is good as well)
Paddela in borogh market (一定要QUEUE UP, 晚上6點排最好...)
Itadaki Zen (Super nice and reasonable, pay cash in lunch time has 10% off)
Eat Tokyo (便當以蠔係最高CP的)

3) 購物, 因為我不買名牌, 但如果你真係要買, 去机場CATHKIDSON 買, 無TAX 重平過CITY 任何一間...其他真係SORRY, 我不購物, 不能答你。

沒有留言:

張貼留言