2018年4月1日 星期日

窮遊瑞, 半富遊英, 閃遊德 (瑞德行程篇 - DAY 6)

WAH 終於返英國, 但倒塔咁早, 因為呢要坐最平都係叫好平的TICKET, 又不想妹妹再等, 點知DELAY, REALLY 頂佢個肺....重要坐BA 喎....

最頂係, 我問過民宿有無車, 佢冇答過, 重要喺人地訓的時候MSG 問, 早上佢老公先問, 同講價錢, 還要收10蚊(CHF), 大佬, 其實呢有D 錢唔係唔比但係呢CALL UBER 都係咁既價錢, 我都比唔少, 所以最後我們決定走路出去。因為都係20 分鐘路程。

所以我個人不太喜歡這民宿, 如果不是有一個香港人的卜用一篇文章介紹我是不會去的。

終於返到英國使公司了....一落机直去HOTEL, 打的啦梗係!! 一使公司就要豪D!

之後就帶妹妹行BOROUGH MARKET, 去ELEPHANT CASTLE 睇CLARKS OUTLET (超級推介, 平過WAVELY PARK 的OUTLET 好多好多)....HAHAHA....

同埋佢去BRICKLANE, 人地介紹BAGEL的地方食BAGEL, 但我就叫佢吃CHEESE CAKE, APPLE PIE, 因為又抵食又好味, 以當時9.5 計, 一件才9蚊HKD都唔使....

但晚上...我們竟然在LONDON 的CBD 迷了一小時路, 便求奇入左間BAR 食野....第二日就返工了。之後由妹妹自己去玩同行。

沒有留言:

張貼留言