2018年6月9日 星期六

閃HEA遊清邁-1

其實呢個TRIP 已經係講緊3 個月前了, 話說成日比人哦話清邁有几好, 而我都有20年無再踏足泰國呢個地方, 今次去係當一個PRE-TRIP, 下次帶媽爸來自由行。

3月頭去, 以為唔熱, 點知原來過左農曆新年就係最熱的日子, 嗰種熱, 就好似上個月(2018-05) 的酷熱感覺再加多几度, 因為他們不是度度都有大冷氣。

今次我地的行程係簡單到冇人信, 只係去左一兩個景點, 之後就隨心去, 隨心行, 沒有目的地走。

而因為我地閃遊, 所以根本無可能買到最平的机票, 而且所謂最平係要成年前買, 太煩了, 我不會為省少少錢而預早計劃。但最好的COMBINATION 係坐AIRASIA 去, HKEXPRESS 返, 不算最平, 但老老實實, 買埋一位行李, 其實都只係平過CX 600蚊...-___-,  咁辛苦又無野食, 下次同媽爸就坐CX 。

由於我都有做下功課既都唔算HEA, 話當地唱錢會比百年換的更好, 所以最後我都只係唱左$1500 港元先。由机場去我訂呢間酒店, 其實好近, 但除左TAXI 我唸唔到有咩可以代替了...不過最近好似話有巴士啦....:)

TAXI 成為200B(兩位), 5 分鐘車-___-

我下塔的(Haikin Ryokan)酒店外表同內裏表面係OK 的, 但....之後就有D 小插曲(就係竟然有好多插頭但只能同時用最多兩個, 唔係會跳制), 呢間野我地住頭尾晚的。

放下東西, 就去唱錢, 網上介紹SUPER RICH, 問個酒店, 其實好近但佢點左架双條...又唔見100B 不突止, 重要唔係我地想去的嗰間, 一來個RATE 好勁差二來好似D 黑店咁, 結果走左..

最後一來未食飯, 二來好熱, 入左個好豆泥的廣場, 抖一抖同食少少野再去唱錢。.再GOOGLE MAP 下...
豆泥下的飯真係平到我不相信, 9 蚊HKD....................天啊係9蚊喺香港只能食個包。

最後終於唱到錢, 唱完錢第一時間係做另一件事係買車票去PAI, 但記住不要買來回, 因為原來在PAI 直接買比喺市中心買係平20%...=__=! 又蝕左。( 無人教過, 又冇卜講)

買完就又行街, 其實咁Q 焗熱, 行都不想行, 我個妹又鼻敏感發, 因為當地太大塵了。

我地睇書去左一間好DECENT 的食下TEA, 因為真係好熱。咁都好多香港同THAI 黎既, 不過呢度都要$100 蚊啊, 重要杯野真係好失望....SMOOTHIE, 我冇唸過會加SYRUP......什麼料...?! 但個WAFFLE 真係好抵吃, 好大, 我唸香港要DOUBLE 或TRIPLE 價了。


我呢間酒店唯一的好處就係在星期六NIGHT MARKET 隔離, 所以掃完街就可以返去, 唸住浸温泉, 但佢自從變左PRIVATE 之後, 佢又唔洗乾淨個男浴場, 真係"嗅"到唔想浸。


明天去一個好遠的地方。...

沒有留言:

張貼留言