2018年6月9日 星期六

閃HEA遊清邁-2

因為我卜左10點的車出發去PAI, 而我又會回到同一間的酒店, 所以我放下無"貴重"的行李出發。

最欣賞係酒店的早餐, 係和食, 又大份, 不過我地好早起來吃, 一來因為去PAI 坐車要3-4小時, 而且灣多路小, 我要吃暈浪丸, 不過其實比起去合歡山好。


酒店早餐


我卜左是有酒店PICK UP 的, 原來佢咁早黎係要PICK UP 埋其他人再去坐另一架車, 所以貴少少但總好過行到隻野。有一個中途站去TOILET, 不經不覺就到了。

我地住的係叫PAI VILLAGE & RESORT, 好得....非常得, 咁啱佢做緊PROMOTION, 係連住兩晚送自家農場遊同MASSAGE, 重有好多其他東東啦....去到還UPGRADE 了我的房間, 感覺超良好。咁啱我地去嗰晚又有NIGHT MARKET, OH YEAH!, 所以先去農場, 再走NIGHT MARKET。

-___= 3 點的清邁還好熱, 還要去農場, 行了15 分鐘就想走了, 之後買了東西就回酒店涼一下。



好多水果, 水果...今次的TRIP 完全係DETOX TRIP。晚上去行NIGHT MARKET, 不過都冇咩啱食。還是去了一間食地度的菜。那,講明,如果你喜歡即食麵的味精味,就叫NOODLE, 因為佢地D NOODLE (SOUP) 係一陣味精, 不論是那一家都係。

晚上去酒店提供的MASSAGE......一般, 但價錢好平。而原本想明天再去DAY TRIP, 最後無去係因為..............太熱, 結果你係估不到我做什麼。

沒有留言:

張貼留言