2018年6月15日 星期五

閃HEA遊清邁-3

話咁快就第三日, 呢間酒店的JAM 係自制的, 還有很多美味水果, 款式還可以, 當然如果要同在市中心那裡比, 呢度係非常好。

早上非常清涼, 我估只有15度左右, 但對我來說一D 都唔凍, 但WAITRESS/WAITER 們要著厚衣。

昨晚做了MASSAGE (其實只係撞手神, 有D 好有D 唔好), 免費是不能有要求。首先, 我昨天去了農場之後我就冇再想去其他的所謂景點, 同胞們有小朋友, 佢地去農場啊, 包車, 我地冇問可否一齊去....一來是怕人介意又怕魚。之後我妹妹想去MARKET, 我地叫左酒店車我地去, 150B 來回, 都好, (其實好Q 近, 行到既), 就去左PAI AIRPORT 隔離一個好LOCAL 的MARKET, 買了些水果留作今晚/午餐。

行左9 個字, 就行完...之後回酒店, 就休息一下, 因為中午到3點都係最熱........在室內HEA。

四點左右出去睇其他酒店RESORT, 因為都几靚, 同去嗰D 包車遊其中一個景點倒立屋, 其實呢度D 景點好鬼人工....遇上內地女就慘, 影呢間屋等左15分鐘, 佢應該就影左咁耐, 大佬咩都影完啦...ON 99....我地來只係純粹"到此一遊", 唔好阻住晒啦....再有一個MARKET 是可以走路去, 咁呢度D MARKET 就掃清左....




玩完就唸住做多次MASSAGE, 話大陸平, 呢度就是天堂了, HKD50 按一個小時...那裡找? 所以我同妹妹天天都按摩HAHAHA

之後就再食野, 其實呢度冇咩野食咋, 來來去去都係嗰几間, 所以3D2N 都夠玩。

明天早上就回清澫了。


沒有留言:

張貼留言