2018年6月15日 星期五

閃HEA遊清邁-5

呢毎行程都係我來清邁的重點- COOKING CLASS!

我選左好耐, 又要夾價, 又要睇時間因為我地嗰日係7點走旦HKEXPRESS 係要3小時前CHECK IN(但我發覺晏少少都OK 既喺清邁), 結果在机場我們呆了三四個小時。

我不是SELL 呢間野, 只係覺得有D 驚喜。我們是JOIN 左一個全日課, 900B, PAY ON SITE, 咁同埋時間都几FIT, 又話可以送去我机場, 所以都感覺良好。

Smile Organic Farm Cooking School 


早上先去MARKET, 呢個MARKET 都几多人CHECK-IN, 之後都要坐30分鐘車先去到個FARM 煮野, 佢會介紹植物啊, 等等。

煮7 個東西, 我地係唸住, HAHAHA 當埋晚餐架, 重打包左個湯番香港...好疯狂! 最SURPRISE 的係, 加左一個境點, 去FOOT SPA, 呢個地方好多KOREAN TOUR 去...大熱天時浸腳, 原來都舒服..............HAHAHAHA









最後我必須誠意推介机場一個點, 好多LOCAL 買的, 就係ROYAL FARM 的水果, 如果你熟THAILAND 你明的....不是問只要買。:)

沒有留言:

張貼留言