2018年6月15日 星期五

閃HEA遊清邁-4

回到清邁就要去几個目標點都是吃, 還要吃素同去社企! 就算所謂貴都一定平過香港, 這是我去旅行的目的。

好在下車的地方同我其中一個TARGET 點很近, 所以決定去一會...這一餐都不便宜, 都要$150, 重要SELF SERVICES, 最貴係杯野, 唯一係冇加SYRUP, 喺THAILAND 好多飲野就算係果汁, 佢地都有個習慣會加SYRUP, 但呢度冇, 但勁貴。@Free Bird Cafe


吃完之後, 我地又要去境點二, 由於都有距離, 所以一定要搭車, 好在遇上一架双倐又願意車我們到最近的位置-CENTRAL PLAZA, 我地不是要去呢度, 只係比較近....既然來到一定要去啦, 港人都愛走MALL 的地方, 有冷氣, 坐左陣先去TARGET 地點....(都坐左成個鐘先行, 因為太熱), 之後去左PUN PUN...係一個COMMUNITY CAFE /FARM, 好多傲嘉年賣架, 唔算貴, 我地又食....素了。原先唸住買PIE 回香港, 佢係入左凍櫃, 唯有堂食...呢度價錢大眾化好多....都係几十蚊港元就有ORGANIC 了。好過之前嗰間HAHAHA



回去PLAZA 再抖下先回酒店, 其實都行到但係...咁熱...都係比錢人賺算了。

我地決定晚上去那個由囚犯做的MASSAGE, 點知被人攔途截劫左, 哈哈, 還很平, 所以就入左去....都唔錯, 但都係撞手神...

最後回酒店休息, 食野, 明天還有一個重點行程。




沒有留言:

張貼留言