2018年12月29日 星期六

遠走高飛-快閃遊 (都柏林, 比利時, 荷蘭, 英國-北愛爾蘭) - Day 4

今朝一早就去揾MARY 買, 因為MARY 係BELGIUM 唯一係手造的CHOCOLATE, 机場冇得賣, 分店只有几間, 多在旅客區。(係SALES 講的, 咁我都相信, 因為喺得机場都唔一定係好野)

不過MARY 真係几貴, 又冇得試食,可能我太早來了(其實我昨天都有去, 但冇買)。

買完MARY 呢就去左睇SMURF 的手信店看看, 打個卡就去火車站了。

注意: 又比企堂老點, 因為我問左兩次RAIL PASS 可否去荷蘭, 又係一個話得另一個話唔得, 但我上網看過就叫我去BERDA 轉車係最便宜。但有一個問題就係因為由BRUSSEL CENTRAL 去BERDA(其實呢一程係已踏在荷蘭領土), 所以要補票, 但又勁衰喎, 喺MACHINE 買唔到之外, 又唔會知點樣ONLINE 買, 因為COUNTER 買要另外比多5-10歐左右做手續費..........................😠😠

為左感覺良好一點, 就死都去BERDA 落車, 當去多個地方, 唯一係要拉住個死人大喼行, 很累!

其實唔係因為我個親戚住喺DEVENTER, 基本上喺其他地方去都得, 而且應該會快D, 因為DEVENTER 係唔係人去的地方...HAHAHAA

BERDA 冇咩野睇, 有個大公園, 有間大學, 同有個冇攤的市集, 重有一些小店但名店多。行左個几鐘, 幫人買左D 野, 但原來貴過喺北愛, 所以下次要買HOLLAND B 的東西, 請回英國, 不要在歐洲買。

另外, 由BERDA 去DEVENTER 呢程, 我係在網上買左佢單程DISCOUNT - 12 歐的票 (OFF PEAK), HOLLAND 經常都有呢D 優惠, 但我老表說, 因為多左好多ASIAN, 已經冇3 年前咁平, 因ASIAN 經常濫用優惠, 結果旅客同本地人遭殃!

但如果你有3-4 個人去, 行程一樣就最好買GROUP TICKET了, 咩OV CARD 都不是太好, 我沒有用。

沒有留言:

張貼留言