2018年12月30日 星期日

遠走高飛-快閃遊 (都柏林, 比利時, 荷蘭, 英國-北愛爾蘭) - Day 8

今日要回北愛爾蘭, 前兩日去左圖書館介紹的市集, 點都會去一趟, 但.....星期日, 除了遊客區, 呢度簡直係一個死城。

我要坐半小時的巴士才去到目的地, 而且一小時只有一架車, 所以正式來說我只有一小時左右的逗留時間, 重要....巴士十點先有, 簡直有點想打人。成朝冇車行, 冇單車, 如果要我生活在這裏都几悶。

我坐頭車, 冇人坐, 可想而知, 荷蘭人WEEKEND 都几懶, 最重要係原來佢地巴士係不收CASH, 結果要用CREDIT CARD, 真荒謬! 頭車, 我只要2.2 EU 就包了成架巴士, 到站後步行去市集...哈原來有個ECO FARM, 重食了很多RASPBERRY, 同給我一些苗同種子, 真係好開心!一個滿足的行程, 但回程堅趕, 因為車有DELAY, 差D 又趕不到机, 咁就大大件事。

由HOLLAND 去DUBLIN 都几快, 但DUBLIN 過境就問長問短, 點解我要先到DUBLIN 再去BELFAST, 因為呢程車係公司包, 同埋AMSTERDAM 去BELFAST D TICKET 勁貴同好少CHOICE。

DUBLIN 去BELFAST 的單程係17EU, (明明看到係9EU, 但只限公車), 今日很趕, 一定要8點前去到公車站, 因為過左9點, 就冇車去AIRBNB....天啊天啊, 太趕, 因為冇唸到會咁差!

到達Belfast,星期日的晚上八點(同今早的荷蘭一樣),這裡如死城,老麥同星巴克都開既,其他係打烊的。由下午到晚上都冇咩食過野,包裏有昨天一片的方包救我一命。😂🤣

最好好好笑係,我成副英磅身家有301.x, 全部大紙,追到架巴士但上到去冇錢(荷蘭巴士就不收現金😫,我唔記得英國巴士收唔收咭了,因為London我係用octpus, 重要一去到buy weekly pass),我以為自己夠coins,同司機講我得咁多同多張五十磅,結果,司机很好人收左我半價(小童single)😝,去到airbnb,係我住過最多的暫時最好,下巴士就到門口不用行(不是我殘癈而係導航成日行錯路),她還沖茶歡迎我,還說可提供免費的toast作晚餐,我叫佢比jam 我就可,好彩有乾糧--薯片,吃左一餐垃圾都冇計。明天還叫我做sandwich 去tour 😵😮😢 簡直係感動流眼淚⋯⋯

沒有留言:

張貼留言