2018年12月29日 星期六

遠走高飛-快閃遊 (都柏林, 比利時, 荷蘭, 英國-北愛爾蘭) - Day 5

今朝就準備去羊角村, 我個人覺得比起去风車村更值得去。嗰度附近重有個地方係去咩森林, 不過我冇去, 因為要入場票。

因為我買了張OFF PEAK DAILY 的票, 都係網上預訂的, 最好有親友或叫民宿代訂, 因為要POSTAL CODE, 好鬼煩。 所以要過左9點先上得車。

由DEVENTER 去ZWOLLE 轉車, 再由ZWOLLE 轉STEENWIJK 下車 (一小時左右, 但如果你住AMSTERDAM, 你要坐多一個半小時連DELAY) , 再坐巴士。

注意: 巴士半小時一架, MISS 左就大大件事!而巴士不是在火車站嗰個牌 (所以話歐洲D 人好鬼CONFUSING), 要出左站的右邊, 但都要睇你邊度出閘....HA

旅途上認識了一個人, 破壞了我的行程, 因為我冇唸過坐艇, 我唸住快行, 行完出去MIFFY MUSEUM 或者出AMSTERDAM....行。

不過咁講, 坐艇會去左外圍, 腳係走不到的....7歐左右...坐一小時, 比起坐火車去係叫抵。

去完之后, 我就同佢去左AMSTERDAM, 但坐沉船, 坐左架慢火車重要DELAY 左一小時才到AMSTERDAM 之餘, 重要佢唔識行去I LOVE ADMSTERDAM, 結果我係冇去到呢度影想, 雖則影人多過自已影, 但....呢個係地標囉。

回去又DELAY, 所以荷蘭D 火車真係....而且佢DELAY, 就害我差少少轉不到車, 全世界就沖出火車, 跑去另一個月台上車, 重點係....要跑兩條樓梯, 都唔係老...老左真係唔掂。








沒有留言:

張貼留言