2018年12月30日 星期日

遠走高飛-快閃遊 (都柏林, 比利時, 荷蘭, 英國-北愛爾蘭) - Day 7

為什麼我叫這天做瘋狂的旅程呢? 如果你知道我住的地方要1.5小時才到AMSTERDAM, 就知道我點解要咁早出去, 今日星期六, 係OFFPEAK 全日都用得, 為左使到我的行程能完滿, 我花了14 小時, 瘋狂遊走3-4城市, 很顛吧?

一早六點出門了, 因為由DEVENTER 去ROTTERDAM 要兩個半小時, 天未光就走, 唔算恐怖, 都安全, 比起第一日要去机場(因為嗰日要穿過小樹林), 呢度都冇咩樹林, 去到度都係城市同人造野, 所以感覺好好多....

第1站: 風車村 Zaadam 
去到已經是9點几, 多人多到呢, 勁多团, 有人話要去小孩提防會好多, 如果你時間真係唔夠又只係想打卡, 就去呢度....快靚正! 嗰D 风車入去全部都要比錢, 所以影完想都已經10點几, 如果你想去下一個站影嗰間酒店, 其實時間是許可的。

第2站: Rotterdam
呢個站有小孩提防, 但火車站之后要坐多一小時, 所以我冇去, 只係去左CUBE HOUSE, 同MARKET, 呢個MARKET 同女人街差不多, 但起勁大, D 野貴過昨天, 但我買了一個魚柳, 在車上自製魚柳飽, 哈哈!另外買了些栗子...

而CUBE HOUSE 呢, 就在MARKET 隔離, 要睇內部, 就要比入場費, 我在外拍照就完了事...HAHAHA

注意: MAP 是比錢買的

第3站: Dan Hague 小人國
DAN HAGUE 有個海灘, 如果你想去, 我提議你們不要在WEEKEND, 因為好難上車, 但WEEKEND 除了有MARKET 同野玩, 所以多人。

我最后同左新朋友去小人國, 當去左成個荷蘭HAHAHAHA....入場要20EU 左右, 其實唔叫好大, 就只係一個普通公園。

第4站: Utrecht 市中心
有人話呢度D DESIGN BUILDING 好靚, 可惜去到都半黑了, 而MIFFY 就係呢度啦, 去左睇MALL 一陣, 有D RESTURANT 在河邊, 很特別.....就回去了...

明天就回去北愛爾蘭。

沒有留言:

張貼留言