2019年1月4日 星期五

遠走高飛-快閃遊 (都柏林, 比利時, 荷蘭, 英國-北愛爾蘭) - Day 11

一年一度的壓軸活動, 今年比上年好, 上年玩ROWING, 今年節目豐富好多。聽完D 人講野之後就開始活動 - 踩單車, 參觀本地手工BEER 酒廠, 同埋做SODA BREAD (IRISH 獨有但不是好好味, 而且有好多梳打粉), 時間有多就玩埋迷宮, 但勁多人CHEATING。

踩單車有三條路線, 初中高, 我選了中, 但很後悔, 因為勁多斜坡, 最后我都係推車, 哈哈哈...(轉左BALL 都踩不動)。

本地手工BEER 酒廠, 試晒咁多酒, 基本上我每次食飯都不飲, 今次就係咁二有試下。

嗰個SODA BREAD 呢, 係用SODA FLOUR 加BUTTER MILK 做, SODA FLOUR 話係IRISH 等有, 超咪同自發粉一鬼樣, 係冇BUTTER MILK。但我不喜歡。

晚上間heha 完,還上演傳統的愛爾蘭舞,我中途已經離開因為我忍左眼瞓好耐








沒有留言:

張貼留言