2019年1月4日 星期五

帶爸媽自由行-曼谷 DAY1

其實我好耐冇同過佢地自由行, 上一次應事隔10年去澳門同深圳, HAHAHA, 因為我覺得特別同我老豆去, 最好近團, 但上次LAI 過一次野, 我係連去都唔想去, 因為上次佢走失左當著所有人黑臉兼爆粗。

今次坐國泰, 其實同我老豆去都几煩, 又唔食得小販野, 又覺得BUDGET AIRLINE 唔好, 所以呢個係半富豪之旅。

而住呢就住IBIS STYLE, 距離SIAM 都有6 個站, 一般香港人都唔會住呢度, 因為遠...

有1X 年冇去過曼谷, 上一次去已經係2000年....HAHAHAHA....重要係跟團, 當時拎行李重要比TIPS, 超級落後。

去到机場都ON 99 咁, 有一個好大指示寫話FASTER (行遠D), 結果, 內心有一個屌字, 重慢過第一個關口。

去到酒店已經5點几, 原先以為有SHUTTLE 在BTS 站接, 原來只包去BTS...-___-, 吹脹, 好彩行都吾遠, 但佢地BTS 站好多都有電梯/LIFT...搬行李就想死。

CHECK IN 左之后就去左下一個站行下(EKKAMI), 呢個AREA 好多都好日本, D 日本野食平過香港, 但菜果就唔係囉...唯一我不喜歡THAILAND 係餐廳冇水飲....可能佢地只飲樽裝水, 所以冇免費水提供。(呢餐係我地吃得最平的)

食野, 之后返酒店, 因為明天租左車去玩。

沒有留言:

張貼留言