2019年1月4日 星期五

遠走高飛-快閃遊 (都柏林, 比利時, 荷蘭, 英國-北愛爾蘭) - Day 9

由廿几度去几度的温度,Belfast係北愛,係英國的。今日JOIN 左個TOUR, BNB HOST 重車我出去, 省掉了車錢, 真高興。

呢個TOUR 我喺荷蘭嗰時見到GROUPON 賣的, 咁就訂左HAHA....

但同一個國家我敢講佢又死又落后。以為昨天是星期日冇野開放過佢,今日去完團未到六點半,馬莎都閂門大吉,死過倫敦的bank street (人地起碼有野食)。得D 高級食店開

今日個團主把世界文化自然遺产,同Game of throne 相關的東西,其實我連呢套野係乜唔識🤣🤣,不過價錢好抵groupon $12.5(市價最平係20, 而且不包過橋錢),又可以對住個靚景吃bnb 比我的三文治實在高興感恩。我最失望係Dark Hedge, 因為谷哥出來好靚,實景係冚的冚,斷的斷。

去到City, 被騙了買左個得四啖值三磅的 Lasenga😠, 重要找左啲非我見過的英磅,其實去到倫敦係用唔到,既然咁唔鍾意同睇唔起,咁唔比人脫英?政治的事就係咁。。。(為免返香港用唔番, 所有喺度收到的紙幣必需洗左佢, 再唔係就用咭)

老實說我真係找不到一個理由叫人黎,就算有game of thrones, 都唔一定吸引到人,而且又唔會好似Lord of the Rings 咁保留場景收錢收客。


明天要歸團,玩多三日就bye bye 😂🤣

沒有留言:

張貼留言