2019年1月4日 星期五

遠走高飛-快閃遊 (都柏林, 比利時, 荷蘭, 英國-北愛爾蘭) - Day 12

第二日就自行離開了,因為公司的shuttle太早到机場,早到又冇野做,又冇野行,又冇得checkin 結果去左個小鎮去下shopping。叫去多個地方玩下 - Newry。

坐車期間,因為我在拍照,有個啊伯就同我講英文但其實Irish English 係唔係人人都懂,聽到我耳都側,有個女人翻譯比我知,最後佢重帶我去一個市集不過冇咩開。

拉住個重量十足的箱點都走不太遠,行左個MALL 仔, 去左M&S 買左啲野就走。

BTW, 喺酒店付近D 野, 平到不之得了, 但要我來多一次我唸應該沒有可能的。

沒有留言:

張貼留言